Меню
 
Головна arrow Новини
На постійному зв’язку із громадянами

Понад 490 тисяч громадян звернулися до Національного контакт-центру із протидії поширенню COVID-19. Про це під час брифінгу повідомив заступник Міністра охорони здоров’я України Ярослав Кучер. Посадовець також розповів про тематику дзвінків із консультаціями, які повністю оброблені та закриті на рівні операторів. Зокрема, станом на 13 травня це:

- додаток «Вдома» – 53,26 % (157391 дзв.);

- питання діагностики – 11,31 % (33421 дзв.);

- питання щодо вакцинації – 11,50 % (33981 дзв.);

- порядок проходження самоізоляції – 3,73 % (11047 дзв.);

- безоплатні/платні тестування – 3,51 % (10372 дзв.).

Крім того, команда МОЗ продовжує покращувати сервіс залишення запиту на виїзд мобільної бригади, які виїжджають за направленням лікарів до пацієнтів із підозрою на COVID-19. На підставі таких запитів відбулося понад 2 007 виїздів.

Водночас на Чернігівщині на базі КНП «Чернігівський обласний центр громадського здоров’я» вже понад рік працює обласна «гаряча» телефонна лінія з протидії поширенню COVID-19. За цей період до неї звернулося понад три з половиною тисячі жителів області та інших регіонів. Здебільшого людей цікавлять питання проходження тестування, додаткових методів діагностики коронавірусної інфекції, правил самоізоляції та встановлення додатку «Дія». Також на «гарячу» телефонну лінію надходить чимало дзвінків зі скаргами на роботу лікарів первинної ланки, швидкої медичної допомоги та стосовно проблеми сплати власних коштів пацієнтів за стаціонарне лікування.

Нагадаємо: обласна безкоштовна «гаряча» телефонна лінія з протидії COVID-19 працює у робочі дні з 8:00 до 17:00 , перерва 13:00 – 14:00. ЇЇ номер 0-800-50-70-70.

Прес-служба Управління охорони здоров’я
Чернігівської облдержадміністрації


Офіційний сайт Управління охорони здоров'я Чернігівської обласної державної адміністрації

Copyright © 2008 adprinc